سلام به همه دوستان خوب و بهتر از جانم...مالم...شلوارم و هر چی که دارم...

چته؟ چرا هی سیگار می‌کشی؟
- اعصابم داغونه؟
- واسه چی؟
- واسه اینکه امروز خیلی سیگار کشیدم.

اقا لطفا سیگارت رو خاموش کن به جاش برو پسته بخور.... (مایه داریه دیگه...)


آموخته ام ..... که پول شخصیت نمی خرد .
آموخته ام ...... که تنها اتفاقات کوچک رو زانه است که زندگی را تماشایی می کند .

اینارو بیاموزید تا بعد...


چند را ه برای زندگی بهتر
۱:با گوش سپردن به ندای وجدان اعتماد به نفس خود را تقویت کنید
۲:عادت کنید بلند وقاطع حرف بزنید تا احساس قدرت کنید
۳:برای ده سال آینده خود هدف معینی تعیین کنید
۴:مردم را دوست داشته باشید و از شکست پیروزی بسازید .

زندگی سراسر توپی رو براتون ارزو میکنم...موفق باشید (زنده بمونید ...زندگی کنید...دوست داشتن رو هم دوست داشته باشی منم شمارو دوست دارم)

و ناپلئون بناپارت چنین میگوید:
 مردان بزرگ همانند شهابهایی هستند که می سوزند وجهانی را از نور خویش روشن می سازنند .

اینم اخرش...

عشق چیست ؟
شخصی به همسرش می گویید : من عاشق تو هستم و بدون تو نمی توانم زندگی کنم .
اما این عشق نیست ، گرسنگی است . شما نمی توانید در آن واحد هم کسی را دوست بدارید وهم بی تابانه نیازمندش باشید .
عاشق واقعی کسی است که معشوق خود را آزاد می گذارد تا خودش باشد .در عشق اجباری نیست .عشق یعنی امکان انتخاب به معشوق دادن .برای آنکه کسی یا چیزی را به دست بیاوری رهایش کن.

امیدوارم عاشق باشید ...نباشید اصلا به من چه... منو سننه
ولی عاشق و پیروز باشید...
منتظر نظرات خوب و ارزنده شما هستم.
تا بعد...
علی یارتون
حق نگهداتون.

نظرات 3 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:14 ق.ظ http://lifeforlove.persianblog.com

به خدایی بیاندیشیم که در این نزدیکیست،شاید نزدیک تر از لای گلهای حیاط، شاید نزدیک تر از پای کاجهای بلند.... من آپدیت کردم.

ربکا چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:50 ب.ظ http://stoncrop2002.blogsky.com

سلام علی جان از اینکه به وبلاگم اومدی ممنونم با اینکه نظرت مغایر نظر من ولی بازم برام عزیز درست می گی نباید همه رو گردن چند نفر بندازیم ولی اگه همینجور دست به سینه بشینیم تا ببینیم چی می شه بوی گند همه جارو بر می داره .
با تشکر سری به وبلاگم بزن.
ربکا

جزیره پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:23 ق.ظ http://jazireh1.blogsky.com

سلام علی جان(خان)
جالب مینویسی ممنون که به من سر زده بودی
مطلب سیگار را خیلی خوشم اومد بقیه اش هم جالب بود
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد