ریسک کنید تا احساس را بیاموید

سلام به دوستان عزیز
خطر
 «خطر» خندیدن این خطر را دارد که انسان را ابله بدان ند ۰ گریستن این خطر را دارد که انسان را احساساتی بخوانند ۰ داراز کردن دست به سوی دیگری این خطر را دارد که انسان به ماجرا های تازه ای کشیده شود ۰ بیان احساسات این خطر را دارد که انسان واقعیت درون خود را نشان دهد ۰ سخن گفتن از اندیشه ها و رویاها این خطر را دارد که انسان را نادان بدانند ۰ ابراز عشق این خطر را دارد که انسان ناامید شود و تلاش کردن این خطر را دارد که انسان با شکست روبرو شود با این که همه انسانها باید خطرها را پذیرا شوند زیرا بزرگترین خطر آن است که انسان خطر نکند کسانی که خطر نمی کنند ممکن است از درد کشیدن و غم داشتن بر کنار بماند اما آنان نمی توانند احساس کردن را بیاموزند . آنان نمی توانند تغییر و تحول رشد و نمو عشق ورزیدن و زیستن را درک کنند بلکه آنان در زنجیر اسارت به سر می برند و همچون بردگانی هستند که دریچه آزادی را بروی خود بسته اند ۰ بدین ترتیب تنها آن دسته از کسانی که واقعاً آزاد هستند که دست به خطر می زنند ۰۰۰۰۰

و ...
موفق باشید

نظرات 3 + ارسال نظر
یاس خانم/پرستو/بانوی یاسهای سفید دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:26 ق.ظ http://yasesefid.blogsky.com

سلام علی..خوبی؟
ریسک کردن یه جور جسارت میخواد که هر کی نداره.
من میگم اینجا ریسک میکنم و برات نظر میدم.
این عکس روزت هم بدجوری خوشگله...به دل میشینه!!!!

همیشه بهار سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:12 ق.ظ http://ashegh-mashogh.blogsky.com

موافقم .!.. زندگی همش یه بازیه ... همه ی آدما واسه رسیدن به چیزایی که میخوان (( باید )) ریسک کنن .. و گرنه .........!!!

قاصدک سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 05:24 ب.ظ http://636.blogsky.com

ممنون از نظر قشنگت ببخشید که ناراحتت کردم!
***
کل زندگی روزمره روتوصیف کرده بودی و چقدر قشنگ توصیف شده بود!زندگی پر از خطره!
خیلی قشنگ بود!
منم خیلی خطر می کنم;)
***
با تبادل لینک هم موافقم من آپ کنم حتما لینک رو می ذارم!
خوش باشی قاصدک.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد